Tiden nu<3







bebis v 30



bebis lycka <3

Den senaste tiden nu;)

Lovade min svärmor att lägga upp lite bilder på magen så nu e det gjort;)
Snart in till stan, sen hjälpa Lina och måla lite då, Morgonen började med en promenad , skönt! inte för att det hjälper så mycket nu men det e skönt att röra på sig i den mån man orkar! Gud så skönt för att om en månad så kommer det bli himla mys, och om tio veckor kommer förhoppnings vis våran lilla son till världen<3 sen är det inte långt kvar tills allt blir som det ska va i gen, längtar i hjäl mig efter jörgen<3 Har varit tufft att varit själv den här tiden men, nu e det bara stå ut den lilla tiden som e kvar;) sen ska jag njuta till fullo och bli Mammiiiii hahah;) Känner mig bra mycke starkare nu när jag klarat allt själv, känns som att jag kommer att kunna klara allt nu, vilket är nog bra för mig då vet jag att jag kommer att klara detta i framtiden me;)

Ne men ha de gott kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0