JAG.....




Mina skor hahah;)


v 30<3


v 31 <3


v 31 <3


 lina och helena <3
menar tuttisen hahah;)



snygg lina<3



till våran baby<3<3<3 jag har gjort själv hahah<3<3<3


tjokis;) jag!!


lina och takida festar loss;)

tjolla hopp... denna dag har varit seg, vakan och va helt off i dag , vette fan vad det är!! men i bland orkar jag bara inte me mig själv el nån annan!! är e bland bara jävligt less på allt!! men bara stå ut just nu så bir det bra!! men humöret hänger inte riktigt me hahah!
ja hopp skulle solat i dag men det va en del moln så det vart en promis, sen fixat och donat! inte haft nån lust med ett skit faktist!!
Kul var det att få prata med sin andra syster som jag har, det var ju faktist typ 16 å´r sen! så jag hoppas vi ses snart:) vore himla kul;)

ne men nu ska vi gå till helena så ha de gott alla jävlaR HAHAHA;) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0