<3<3<3

Varit ner på affären och snart blir det ost och skink sallad;) gött, känns som det behövs med tanke på att man fan fått tiger ränder och apelsin hud och känner sig absolut himla fet!!! Fyfan, undra hur mycke man gått upp nu, redan?! Nja det får ja veta nästa gång jag ska till Barnmorskan;) Inte lätt det här kan ja lova!
Bara så du vet älskling så gör du mig otroligt LYCKLIG och glad;) trotts att det är jobbigt nu med ALLT så är du det finaste jag träffat<3 Jag är som jag är nu och det är nog inte lätt men ja ser bara frammåt och jag VET att allt kommer bli bäst sen;)
Bara ha förstålse sååå löser sig allt;)

                             

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0