A new day<3

En ny dag då, fast det är lördag det ända som e skönt är att ja inte behöver  gå i skolan;) Kan sova ta det lungt ta hand om magen och bara sakna mitt hjärta<3

I bland kan ja tänka på vart fasen kom ja i  livet? vad vart jag? hur gick det osv...
Visst jag vart aldrig så som jag kanske hade planerat som liten, men hur ofta häner det då? ALDRIG!
Jag har änu inte blivit det ja vill bli men ja kommer att att bli det till slut!Tog bara lite längre tid för mig en planerat, med tanke på hur livet såg ut för mig för ca 4 år sen så har jag nått många mål hitils;)
Jag tog mig ur nått jag kallar en låtsas värld utan liv med falska vänner, flytta där i från tog tag i mig själv och det har bara gått åt rätt håll sen dess;)
Jag träffade världens finaste kille som är otroligt lik mig själv, jag trodde aldrig jag skulle bli kär och få det bra med någon som va lik mig själv men det gjorde jag och nu har han med flyttat med mig hit och vi ska ha barn och vi förlovade oss ganska snabbt men vadå snabbt???  känns det rätt och vi vill allt detta så finns det vell inget som gick fort! Då är det ju bara köra på och försöka;) Och nu väntar vi barn vilket gör oss otroligt lyckliga.
Vilket jag fasen aldrig trodde jag skulle få uppleva;) Med tanke på allt strul som varit i miitt liv innan!
Vi har gått i genom många kriser tillsammans, kanske inte så konstigt med tanke på vad man har med sig i sin ryggsäck! Osäkerhet, tvivel osv..
Oron för att barnet ska va nå fel på har jag tänk massa , kan ju bero på att jag fan inte är van att nått ska gå bra;) Men allt ser bra ut och jag är lyckligast för det;)
Nu väntar ett liv som mamma och va bara en stödjande flickvän i både bra och dåliga tider;)
Klara av väntan och se framåt är vad jag kommer att göra!
Inget kan bli värre en vad det varit för mig förr för länge sen! Lägga allt sånt bakom sig och bara se framåt;)
Det är en tuff tid nu som kommer att vara i ca 6 månader till ett år men det klara vi lätt, visst gråter gör jag men jag har blivit en kännslig JÄVEL!!! MEN helldre det än att inte känna nått, som jag gjort förr så bedövade jag all smärta. Men det kommer jag aldrig mer att göra;)

I dag har jag ett otroligt bra stöd från syster, vänner, och svärmor och jenny och alla som är runt omkring mig så jag känner mig så lycklig för det;)<3 tack;)
Visst vart det inte så man drömmt om som liten men den drömmen är nog här snart;) Men jag tackar för det liv jag har nu! Och det är mer en vad jag förväntade mig för 4 år sen så jag e bra tacksam över vad jag åstakommit hitils!
Ett liv med bra vänner , familj, lägenhet, barn, skola , Pojkvän, jobb och en bra hälsa utan NÅ JÄVLA SKIT!!!! gör mig lycklig;)
När den tuffa tiden är över så blir det hus och en resa till thailand  med älskling och lill Patrik<3
Sen öppnas våra möjligheter för hans intresse golf och mitt mål med företaget! Gäller bara att ha tålamod så löser sig allt;)

Va lycklig av det du har, annars blir du bara bitter;) ta vara på det du har för en dag kanske du förlorara det.
Ta vara på tiden och älska dom som älskar dig! kram ha en bra dag nu<3

 

  
   

                                     DETTA GÖR MIG LYCKLIG...............
                                  


Kommentarer
Postat av: angelica

Fint skrivet syster <3

2010-03-27 @ 10:43:54
URL: http://angelicawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0