bla bla..............

Tog mig till skolan trots ja mådde skit! 
Varit och solat en sväng så man kan känna sig lite fin iaf, skit svårt att kunna känna sig fin nu förtiden fy fan, Kan man få känna sig lite uppskattad och fin el??!! Fy fan moste köpa byxor och tröja och bh, går ju knapt att ha min gamla kläder nå mer! Känner mig asssss tjok o ful om ja ska klämma på mig nått som bara är litet och känns obekvämt! Moste ju få känna sig lite fin i dom här månaderna! Men shit vad de blir hårt hård träning sen, ska gå ner mer en vad ja gått upp sen! Kan ja lova er! tyvär är det mycket fokus på detta nu för man e vell inte van att känna sig så här just nu! och de gör de ju inte bättre att kännslorna är upp och ner , allt ja behöver nu e lit extra förståelse och visa att man duger som man är! tyvär tjejer så är det vi som får genom lida de här och ni killar får inte känna på hur fasen de är! så tyvär killar ni kan aldrig fatta!!!!!
Så för er är det lätt att bara fly och tycka vi tjejer e en jävla pina men faktist är man 2 om att få barn och gå i genom det  tillsammans! Den enda skillnaden ska VA att vi får bära på det och vi OFFRAR hela våran kropp för de! Lätt för er att säaga att ge dig o bla bla bla...,. men så jävla enkelt är de inte!!!

trött men så här ser ja fan inte ut längre !!! synd!

 

Ne men ha de bra så kan jag fortsätta gnälla lite och äta i hjäl mig hahah;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0