Godmorgon..

Trött då men kan inte sova när ja vaknar att ja mår illa och har huvevärk, då är det bara att kliva upp och försöka må bättre:)
Det är himla fint väder, vilket gör en såå himla glad! Synd man inte har så mycke penger nu, annars hade man kunnat gjort nått kul i dag! DEt är ju sista helgen jag har med älskling nu på att tag sen åker han bort ett tag, tråkigt som fan men bra endå så kan det säker bli jätte bra sen;)<3
Fan fattar inte att ja har så himla ont i min PONANI sen ja vart gravid, fattar inte vad det är??!! Men jag har hör att man kan få så , men det är dyrgt som fan!Ska prata med läkaren på torsdag när vi ska dit för ultraljud;) MYS!
Älskling sover han, han brukar sova längre, så ja låter han va så får han sova ut;)
Ne men vad fan gör man då??!!!

Kram
Kommer skna min lilla kallealfred;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0