Ingen bra dag!!

Fan knapt kunnat sovit, varit upp och drukigt vatten flera gånger , höll ju fan på att torka gän i käften, fattar inte! Legat och vridit och vänt en massa, känns som ja har feber och super förkyld, orken och lusten e helt slut just då! FEtttt jobbigt! men tog mig till skolan endå! kan ju även va annat som spelar me , händer ju ganska mycke runt om kring en nu och det tar vell på en det me antar jag!
Ne ska bli skönta att komma hem och lägga sig på soffan bara, orkar NADA just nu!!!
Så för att bli lite glad så va jag tvungen att titta på dom här bilderna för att skratta lite hahahah

OKey vi på tåget på G mot skavsta hahah;)
BLi INte RÄDDA nu haha..

 

              SÖT SYTER hahahah                                LYCKLIGA TIDER hahahahah.......

                     Bra där nu fick jag skratta lite, ha en bra dag , medans jag känner mig 
                                                som en jäkla dimma..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0