Inte lätt!!

Varit och simmat, skönt, sen åkte vi in snabbt till stan och hyrde film och köpte godis! Dum som jag är som fan redan hatar min kropp, fy fan har aldrig varit så jävla obekväm med mig själv som ja e nu!! Allt sitter så jävla thigt och ja känner mig bara fYFANNNNNN!!! om mig själv just nu!! Blir ändring på de sen kan ja lova!!
Ska bli skönt när allt detta är över och man bara kan ha fokus på nå annat!!
Känns som man har gråten i halsen hela tiden, skit jobbigt, men de går inte att styra över!! Känner mig ledsen och total less hela tiden , men ja försöker verkligen men i blan brister de!

Ne nu blir det efterlyst och sen film;) ha en bra kväll alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0