Måndag!!! I GEN, tar det aldrig slut el!!

Sitter i skolan nu!!
Har vell sovit sis så där!!
Tråkigt väder som fan faktist! Vill fan ha sommar nu ju;) Sola sig lite wehoooo med tjokis magen hahah;)
Men fy fan vad jag saknar min älskling!!! Men det blir bra det här och plågan blir nog bättre och bättre ska ni se;)
Men snart får vi ses, då ni WEHoooooooooooooooooo love<3hahahah...
Ne snart ska jag in till stan och göra en masa tråkigt!!!!
Ska tvätta i kväll, wehooo vad jävla trisst allt är känner ja, tappat lusten för fan allt just nu!!!
Ska skriva ett brev till mitt<3 i dag och skika med lite bilder så klart;)<3<3<3
Har ju varit med om detta förr så det är ju inget nytt men JÄVLIGT drygt, skillnaden är att denna gång kommer man stå ut , det har jag inte gjort förr kan ja lova!! Men nu e det nå helt annat!! Och då klarar man fan allt!!

Ha en skön dag alla kära;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0