middagen vart super gooooo;)

Fasen vad gött det vart när jag gjorde kroppkakor som det kalls;) mmmm mumss, kanske inte vart så fina men vad gör det om hundra år!! Nu håller jag på att tvätta lite, sååå triissst ju! Men man vill ju inte gå med skitiga kläder hahah;) Va och köpte en bok åt älskling min som han ville ha;)
Så har han ju lite att läsa och såå!!
Så himla bra för i dag är det bara bra på tv;) så ska jag äta himla god blåbärs paj med vaniljsås och se himla bra tv. Så en dusch, lägga sig på soffan med paj!! DE E INTE  DÅLIGT DE;) När man e gravid och lat hahah;) BÄSTA JU! I dag känner jag mig himla lycklig faktist, sååå skönt;) Tror det är för att jag ska träffa min HUnny Bunny snart<3 wehoooo PUSS KALLAS blir det då hahah;) Längtar!


PS:
( Va san mot dig själv och andra, annars kan du aldrig begära att andra ska va det mot dig, så som du själv är så kommer du bli bemött och du förtjänar inget annat i så fall,Du som e falsk ,kommer att bli bemött på samma sätt om inte värre!! kanske är tänk värt)

ha en mysig kväll nu;) kram

       
                                                                                mina kära klass kamrater<3
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0