Söndag

                                                         En ny dag i dag då;)

Jo det är söndag, och jag har aldrig gillat söndagar, för då är det ju måndag i morgon och skola. NU när orken är totalt slut då är det inge kul! Vad fan är det för väder?? Det är ju fasen snööö väder, fyyy jag trodde våren var här ju, men neehee!

Prata med mitt hjärta i går och då vart ja glad i gen och det föll en tår, och det kommer det gör många gånger, men då får det va så!Längtar som bara den efter han<3 Jag ska dit nästa helg, ska bli så kul att träffas;) Man blir lite nervös men jag e himla glad;)

I dag tänkte jag gå ut och gå men vet inte om det är så kul med tanke på vädret:( Men i dag ska jag ta en massa kort som jag ska sen skicka till min älskling, så han har lite nya kort på mig och magen;) Han har några som han har satt upp men inte så många nya;) Han vill ju se hur det går för magen min me ju;) Jag tycker det händer grejer hela tiden ja, går fort nu;) MYSIGT<3
Ne nu ska jag dricka mitt kaffe och se vad man ska göra i dag då?? Ingen aning....... TRISST!

Kram
                                  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0