this day

Ja fy fan morgonen börja som skit, spy som en gris då!! Tog mig till skolan iaf så det va ju bra:)
Hyrde sen en film och gick och solade, skönt! Ska ju åka på fre ner mot jörgen syster för att sen träffa jörgen men de e bra himla krångligt att kunna at sig ut till syster hans, ligger ju en bit ut i skogen så går ju inga bussar in dit! Sen vill ju jörgen ja kommer på söndag och måndag me men vet inte hur det ska bli om ja inte kan ta mig dit, så får vell se då hur det blir! Känner mig stressad av allt... Synd om det ska va svårt för att ses i framtiden!! Men det löser sig säkert!
Kan nog inte träffas så massa som vi hade velat men vi ses när vi ses i stället!! Sen blir jag uppstresad nu när ja aldrig varit där förr!
Nu ser ja på när Anna ankas nya program, hahah  hon e ju fan inte klok hahah!! Men underhållande!
Nu väntar ja på att jörgen ska ringa :)<3

kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0