Tjolla hopp skit...

Har badat med syster min, skönt de men kunde inte basta så länge , vart på tok för varmt;)
Känner mig totalt nere och har kännt allt allt känns så himla jobbigt nu i två dagar, vet inte riktigt varför men de bara är så!! Känner mig orolig i hela kroppen och som man typ har nån slags ongest och ledsen som fan!!Vet inte vad fan de e med mig men de går vell över! Ska försöka lägga ner lite mer tid på mig själv och ta hand om mig själv på ett bättre sett! Tror det kan handla lite om att ja alltid haft kropps noja sen ja va liten och fick Bulimi som väldigt  ung, tränat satan sen ja va 15 år och nu kan ja abssolut inte gör det fören bebisen kommit! Jag trivs inte i något de e ett helvete när man ska klä på+ sig och försöka känna sig lite fin!! Det gör man bara inte längre ALLS!
Jag vet att detta är en perjod bara men det kanske är svårare när man kämpat med detta i hela sit  liv! PERFEKTIONIST till hundra när man känner sig totalt  bläääää bara !! Kanske e  svårt att fatta för andra som inte har haft detta problem!!
Nu komm lina så ha det bäst hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0