TRÖTT!

För jäkla trött fy fan:(
Vill inte va gravid längre, nu räker de hahah, ja jag vet de e långt kvar men va fan kan man få må bra el?!
Trött och kissar fan hundra gånger på en natt, jäkla upp och ner lat och sugen på tokiga saker, i går i gen vart det citroner ja trök i mig hahah, och såååå klart följde lakrits med mig in till sängen;)
Dom som aldrig varit gravid ska inte yttra sig! hahah , för de kan fan va en pina till och från för man förstår sig inte ens på sig själv haha;)
Behöver en massa kärlek och ömhet och en jävla massa förståelse just nu TACK! Jag vet ju de går över snart så ha tålamod bara!
Fy fan vad skönt med LOV snart puhhhhh vad ja ska SOVA ;) Och göra vad fasen jag vill;)<3
Ha de bäst kramar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0