Typiskt!!!!

Vakna nyss, mådde inge vidare i går kväll inte, inte i dag heller, och så är det svårt att sova när man har en älskling som snarkar en i örat hahah;) Så det va ju bara att gå upp och försöka må bra då!
Fy vad jag längtar till sommar och tillö bebisen kommit och ÄLSKLING kommit hem sen,då kan man börja om och bara njuta!!!! SKÖNT!
HIhiiii i morgon ska vi på ultra ljud, hoppas vi då kan se vad det är för kön??!!
Jag tror det är en tjej, älskling tror det är en kille så vi får se då;)
Skiter i hur dåligt ja mår el spyr på vägen dit , men dit ska jag och se;) Synd man m,år dåligt när det är sissta dagen med älskling:( Fy ledsen blir man . men men vi får ses snart i gen;)<3
Allt blir ju fan dubbelt så jobbigt när man inte känner sig frisk heller!!
Och vart fan e solen??? Borta!!!! typiskt!!
Nu visra dom sexleksaker på tv så då ska ja glutta lite hahah;)
kram

 

                        
                                           SOMMAR      2009      
 
älskling och pier                                                      jag ser ganska nöjd ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0