Upp och ner!!!!

Har varit borta hela dagen i dag, massa lycka när allt såg bra ut med bebisen våran;)
kan ju inte säaga att ja mår bra på alla plan, fy fan när ja kom hem så kom kännslorna i kapp mig!Vill inte tänka så försöker sluta upp med det men i bland går det bara inte!! Sen är jag vell exstremt kännslig just nu!så allt e mycke värre! Men men allt blir säkert bra sen får vi hoppas!! Bebis lycka har jag , men allt annat är bara jobbigt just nu!!
har varit på stan, stor handlat med sarah, syster, jonny och pierr! Himla tack till dom;)
När allt har lagt sig på sin plats och lite tid har gått så blir det säkert mycket lättare allt! En stor saknad finns men det kanske e bra att sakna me?! Så det är vell nån mening med detta me antar jag!! Kommer bli himla bra att ses sen när det går!!Allt är bara lite för jävligt just nu, men ser absolut en ljus framtid!!
Faktist så har man heldre någon att gå på näverna på, tjafsa lite med, bråka lite med, störa sig lite på, och ha en massa úndrebara stunder med, EN ATT inte ha det faktist!!<3<3<3

Om älsklingen ser detta så önskar jag dig lycka till och hoppas ni får en super kväll alla;) tänker på dig och saknar dig faktist redan;) pusss pusss massa kärlek<3

Höll på få översvämning i badet när ja glömde bort vattnet när ja satt i telefonen hahhahah, hade ju kunnat slutat ja vete inte hur hahah typiskt;)



Inget spelar roll längre hur ja mår , allt spyande el hur mycke ja går upp i vikt el nått
det ända som betyder nått nu e bebisen hur den mår;)
Bästa som hänt mig<3<3<3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden kommer gå fortare än du tror gumman och snart är han hemma igen...och du är alltid välkommen här eller hos din syster så du behöver aldrig känna dig ensam. Men fy jag vet hur de känns men de är bara att se framåt ;)

Puss å kram

2010-03-25 @ 20:25:41
URL: http://marybusteed.blogg.se/
Postat av: Diana

Åh vilken super fin liten mage du har fått!

Helt underbart*



Kram från oss!



2010-03-25 @ 21:41:10
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0