Bebisen VÄXER fort nu<3

Godmorgon gott folk;) Ingevidare väder i dag inte! Men det blir iaf ut och gå i dag;) Sen ska jag tvätta lite och paka lite;) Snart blir det lite fil med gosaker på och lite linfrön för att sätta i gång magen hahah;) BRA FÖR MIG!

Lillen har rör på sig en massa i natt och nu på morgonen, Man känner att den börjar bli större nu, känns häftigt när han rör på sig;) KÄNNS STOR hahah;)
Jaha i morn ska man upp vid fem på morgonen i gen då;) Ska träffa mitt<3 så himla musigt! Men vill bara han ska komma hem nu ju;) Sen kommer Ewa, himla länge sen vi sågs så det ska bli himla kul;) Älskling ringde i går och va jätte glad, för Ewa" mamma hans" Hade varit super snäll I GEN, så nu har han nått att åka i sen hahah;) Himla bra nu när vi ska ha barn och och allt ju, och han kan då snabbt ta sig till BB när mina värkar börja sätta i gång;) Sen är det toppen att ha en bil för att kunna ta sig överalt, handla och dyligt;) Ja han har absolut VÄRLDENS SNÄLLASTE MAMMA, inge snack om saken;)
Så nu när jag blir mamma ledig ska jag ta och plugga satan till mitt körkort;) bra för oss, har ju inte fått tagit det för jag varit lite DUM men nu borde jag få ta det tycker jag, för det va himla länge sen haha;) ska kolla upp det!
NE men alla söta ha en toppen dag vett ja;)<3 pussss

              
                   
                              JAG OCH<3 I LAS VEGAS 2009<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0