BIG PLANS

SJUKT ONT I RYGGEN!!! MEN jag har stora planer!!!

På att överaska älskling min inna han kommer hem iaf,jag vill tapetsera om köket om ja inte el vi inte får nån ny lägenhet;) Men jag vet inte inte riktigt hura man gör?? Är det svårt el??
Kan ju inte va så svårt? vill tapetsera om och sätta upp hyller och så sen, Men jag vette fan hur man hanterar en BORRMASKIN??!! Kan ju inte va så svårt det heller hahah!! DEt här kan nog sluta hur som helst hahah;)
El ska jag vänta till han kommer hem? Fast de e ju inge kul. Då blir det ju ingen överaskning!
Ska klura liten på det och ta reda på hur man gör;)

Nu ätit lite, så nu vila ryggen, känns som den ska gå av ju;)
Kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0