Bubbisar!!!

Jo men visst , var ut och gick i morse då sen vart det in till stan och GLUTTA lite, Köpte ett par fotbolls skor till min älskling, sen käka lunch från PASTA VANGNEN SÅÅÅÅ gött;) Sen hem och snart i väg och GRILL MED FOLKET;) ska bli göttans de;) O MASSA mys med mosters bästa, jo jag e tokig i lilla MILO;)

SÄger bara en sak fy fan..... för min tuttar!!!! Japp silicon har jag  men det MÄRKS INTE ETT SKIT JUST NU!! fy fan, jag hatar min tuttar just nu hahah;) BLir dom inte okey efter det här då lovar jag att det blir att göra om dom!! JAPP DET SKA JAG; Vägrar ha fula BUBBISAR hahah!!!
Japp och magen växer på den;) Hur stor ska den bli i gentligen?? kommer ju bli asssa stor när det är dags ju!! Ser ju knapt fötterna längre ju;) och absolut inte PONANIN, den e helt väck hahah;) ja så kan det gå;)

Sol och skönt är det iaf, och jag hitta värsta babysittern i dag som ja ska köpa , med värsta sakerna på hahah;) klart lillen ska ha det;) Ne men känner mig happy i dag, så ha det great för det ska jag ha;) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0