Handlat till min lille kille <3

varit på stan hela dagen;) Handlat till våran lille en massa, samt en bok till mitt<3Träffa syster och gick och titta lite med lille milo;) Nu ätit hos syster och Pierr, har myst en massa med lille Milo, han somna i min famn, fy fasen vad MYS<3 E helt tokig i den lille<3 Finns inge bättre;) Längtar nu till Våran lille Patrick kommer;) Är ganska trött nu så det blir hem sen och ta det lungt;)

Fick himla massa samandragningar efter att man stressar bär en massa och går mycket, så ta det lite lungt nu är vad jag behöver, kroppen säger vell i från när det blir för mycket,men ingen fara bara att man känner av det! Men blir vell så när man är själv nu och ska fixa och dona med allt, blir en massa stress och oro kanske i onödan men klart det blir tungt att va själv med allt!!

Ne men nu ska jag mysa mer så det så;) hoppas ni me får MYS;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0