Jag kan hahah;)

satt på en buss i 6 timmar i går, inte skönt för min rygg och bak!! Fy fan vad ont!! Men jag fick ju träffa min stora LOVE<3 vilket var sååå  värt det!! Han låg på min mage och lyssna på våran lille som rörde sig;) Musigt;) tror min älskling vart ganska nöjd i går;) jag var lite busig hahaha;)HAN fick nått han LÄNGTAT EFTER HIMLA LÄNGE..... inte mer en rätt;) Nu myser jag som bara den med lille MILO;) sååå sötast<3 Och håller på att tvättar upp allt till våran lille kommer;) ska bara få hjälp att skruva i hopp lillens  BYRO så vi kan lägga hans kläder där i;) Det var ett jäkla jobb att sätta i hopp BARN SÄNGEN himla massa svordommar hahaha;) men det gick iaf;) Japp det gick bra utan en karls HJÄLP hahaha;) så nu har lillen en säng och den är bäddad och klar;) TOPPEN;)Jahopoooopp ne nu ska jag mysa lite sen hem och fixa lite;) Fya jag vill till gröna lund;) himla kul ju!! får ta och åka dit nån dag, mysigt;) kan ju inte åka så mycke karussell men det e kul ändå;)

Ha en toppen dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0