Kväll

Har varit hos Sara och jonny och Nila en sväng med syster;) Nu hemma i gen och ser lite film, verkar vara en bra film"tjejfilm" hahah;) Varit seg hela dagen , vilat tagit de lungt och bara varit faktist!!
Saknar mitt<3<3<3<3 massa;)

Det finns en massa fina människor som kan va asss snygga på ut sidan men sen när man ser deras personlighet, som man inte alls gillar, iaf dom beeter sig illa och är almänt knäppa så försvinner det snygga i dom tycker jag, I mina ögon blir dom skit fula faktist! Kom och tänka på de bara hahah!!Ens personlighet är nog det man gillar mest;) Tur min älskling har både det yttre och det inre som e finast haha;)<3<3 KLart Han har love him;)

I svåra tider det är då du testar dina vänner" om du har nå vänner" om dom finns då dom vet du har det svårt osv! Det visar sig ganska snabbt vem som finns, lyssnar, och ställer upp då, el bara finns för en;) Annars är det inget att ha om dom inte fins för dig vid jobbiga tider me;)

Ha en mys kväll alla;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0