Man vet aldrig när det är försent<3

Mycket bättre dag i dag hahah;) fasen vad AGROOO jag var i går på allt!!! Vet inte ens varför?! HORMONER antar jag!!! Skönt att inte känna så i dag;)
Har sovit dåligt, drömmer så himla tokigt!!
Skönt med fint väder, ska ta mig en promis sen tänkte jag sen vet ja inte vad jag ska göra;) Saknar mamma min faktist! hon ligger på sjukhuset nu, för hon har drabbats av en Stroke i lill hjärnan, så skulle vilja träffa henne;)<3 allt är under kontroll nu så hon ska lära sig att kunna andvända musklerana på ena sidan av kroppen som inte då funkar så bra efter stroken!! Tur hon fick hjälp i tid iaf! Ja man vet aldrig när det är försent för nån<3 det som kan hända är att det kan komma i gen och i gen vilket kan va farligt! så nu hoppas jag bara att det blir bra och att hon återhämtar sig som hon ska<3 Ska till henne snart så ska jag krama i hjäl mamma<3

skönt nu kan älsklingen min ringa hem me ju;) så himla bra att det funkade som det skulle;)TOPPEN;)
Så himla massa jag längtar och jag vet att jag tjatar om det jämt men det tänker jag göra tills han kommer hem så det såååå<3

Ha en bra dag alla kram

                                                

                                               

                                              
                         
                   

                        <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0