MIN DAG och INTE DIN ;)

Varit ut och gått med ´Lina och henns vän;) Himla skönt;) Sen gjorde vi lunch i hopp , det vart kött och sallad;) mummsss, OCH jag åt MEST så klart hahah;) Sen fick ja som nå hugg i hela magen, men det gick över;) så la mig på soffan och kolla på film;) Nu e jag hos lina och dricker TE;) Försöker komma nå smart och käna pengar, och jag tror jag kanske hittat ett sett , får se;) Ska försöka så se om det går hahah;)
Japp sen blir det hem och ta de lungt;) ska till läkaren i morn och ta lite prover och så,sen ut och gå i gen;) Bra FÖR MIG OCH BEBISEN;)

Japp och jag behöver vell igentligen inte skriva hur mycke jag SAKNAR min älskling<3<3<3
Sjukt massa iaf mmmm, pussa i hjäl han vill jag göra NU!!!!! dumma han som inte ÄR HÄR:(

KRam på er ha de gott;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0