MUS....

Himla mys väder faktist;) Nu saknas bara mitt<3, har köpt vanilj te nu så nu blir det massa mys haha;) om man nu kan ha det med en kopp te, de lär märkas hahah;) Blir iaf en mysig stund i morn;) och på söndag Jippi;)<3 Är total less på att va helt pank nu fiiifan, men det blir bättre då ska det handlas till våran lille;)<3 Ska göra sååå mysigt för han;) Hoppas jag hade fått en större lägenhet snart men det kanske inte hinns! Men då får jag ta det sen;)

Håller på att tvätta nu, fasen jag kan bara ha leggins el mjukisar nu hahah, har hittat ett par fina mamma byxsor som jag ska köpa när jag får pengar så himla sköna ju;) Sätter inte på mig jeans i gen haha, fy fan höll på kvävas i dom sist ju;) INTE OK! Ne vill bara va bekväm nu;) Fy vad jäg längtar till lillen kommer och min älskling då kommer allt bli mer en toppen;) Bara stå ut, OCH DE GÖR JAG!!!

kramar ha en mysig dag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0