skit arg

Skit arg i dag!!! på allt! Tycker att mitt tålamod är slut! ingenting händer, allt står still!! Fixar och donar vill att allt ska funka men bara en jävla massa krångel hela tiden! Less på att va trött , må illa och allt jävla skit!!
Gick bra hos barnmorskan iaf vilket är bra;)<3 tur bebisen mår bra iaf;) Sen att han har en arg jävla mamma är ju en sak! vet knapt varför men jag känner mig bara less på allt!!!! Orkar knappt med mig själv längre! Ja jag vet HORMONER men blir galen på att inget funkar som det ska el att jag inte funkar som jag ska!! less på att gå igenom allt själv me! Nej det är inte super lätt!
Men jag försöker!! tycker fan synd om dom som är ensamstående!! kan fan inte va lätt!!
Men jag blir vell stark av dett med antar jag! klarar mig destå bättre i framtiden själv me om det skulle behövas! och motgångar blir nog lättre då me! tackar iaf alla mina vänner och familj som stått och står vid min sida just nu;) TACK! och självklart svärmor och bebisens moster el faster el vad det nu blir!!och svärfar!! som fixat en lur!
Nej i dag är det fan ingen bra dag!

Så fick jag nu hem så jag ska koppla in en hem lur för jörgens skull! Men vad är det för nr då??Och så har jag inte köpt nån lur till det ju!! hur fan funkar skiten?? Aaaa blir bara less.... Men jörgen pappa ringer snart så kanske jag fattar hahah, tack Peter:)

ha det bäst hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0