tiden gick fort;)

i dag;) skönt då;) Gick en lång promenad med Lina i dag sen gjorde vi en himla god Kyckling sallad;) Mmm men visst sen vart det ju lite choklad hahah sååå duktig var jag hah;) men lite duktig va jag iaf, i morn ska vi gå änu längre så det e bra;) Sen har vi varit hemma hos mig och en vän till Lina kom förbi;) Vi har el jag har kollat barnvangn på nätet och säng och sånt;) Den vi vill ha är lite för dyr just nu! Tyvär! men äskling vill PROMT ha den hahah;)Men det går inte nu för det är fan 1000 saker till man moste ha;) Jag och Lina ska dra till gävle och handla lite saker till bebisen så fort jag får penagar;) på ikea och så;) Det är ju en massa man moste ha ju;) som man inte tänkt på!
Men det blir skönt att lina kör dit och hjälper mig;) <3
Det är ju fasen bara lite mer en 3 månader kvar och det kan ju faktist komma tidigare me, det vet man ju aldrig! MYsigt värre;)
Japp så såg min dag ut, nu e ganska trött och jävligt snygg hahah, så tänkte ta mig ett bad snart;)

kramisss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0