Tisdag;)

Hej hopp gummi ......;)

Toppen dag när solen lyser ju, så en promis vart det, himla skönt men det är ett jäkla kissande på mig så närmsta mack vart det hahah. Sen vart det en himla go lunch med LAX, rivna morötter och ärtor och en egen sås;) Har ätit himla dåligt i några dagar nu, men det kanke kan vända nu då hoppas jag, visst behöver ju knapast äta i hjäl mig men lite lär jag ju äta iaf;) Pga av bebisen så klart!! Sen blir det HÅRD DEFF hohoooo;) me like!!
Syster skulle få komma hem i dag med lillen ett par timmar, så man kanske dyker förbi med lite bullar och säger hej, om dom inte vill va själva så KLART! har ju varit en massa med lillen nu för dom så förstår om dom e trötta;) Men himlar vad massa bullar jag gjorde här om dagen, TYP 70st, OCH super duper GOAAAA;) Har gett bort några till syster och Pierr så klart, så är dom slut kan dom få fler hahah;)
Hoppas på att jag och Lina ska till IKEA nån dag här nu, så jag kan handla till lillen. Ska bara vänta till hon hör av sig så jag vet, Moste ha en massa saker till han nu. ska bli mys att åka dit;)

Var på mamma kurs i fredags, det var intressant, men nu nästa fre så ska vi upp på förlossningen och det ska bli himla intressant;) Tänk där ska jag snart LIGGA fy fan vad LÄSKIGT;) men ska bli så himla skönt när han kommer ut;) SÖT SÖT<3
Det verkar som pappa min har bestält en vangn" barnvagna" åt oss hahaha, aaa ska bli intressant och se om det kommer nån;) Toppen om det blir så ju;) Så himla gullig ;)

När jag va hoss mamma min så hitta jag minDAGBOK som jag skrev för 15 år sen, har inte öppnat och tittat i den en, ska göra det när det känns okey, vet att det står saker där som kan va himla jobbigt att läsa, men snart ska jag titta i den, sånt man har förträngt men så det e vell bra att läsa den antar jag!! tar det sen!

Nej men nu ska jag diska och hämta tvätt så höres vi sen ha en toppen dag;) kram


'
SOMMAR med <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen!! Hoppas allt går bra för dig. Om du ska läsa din dagbok så tycker jag nog du ska ha någon med dig, du vet aldrig hur du regerar. Som sagt det är nog mycke som kommer fram... Massa kramar till dig och goa magen....

2010-05-25 @ 14:51:44
Postat av: Malin

Vore trevligt att ses om du kommer ner till stockholm innan bebisen kommer. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Kram

2010-05-25 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0