Tröttis;)

Haft bra dag i dag faktist, i mitt mående, först nu efter jag ätit lite middag som mitt illamående kom, men hoppas det går över snart;)

Annars har jag varit på stan med syster, Lina och Sarah,och lilla Nila, söt söt söt ;)
Tog en fika på 24 an sen åkte jag och Lina hem till mig och drack lite te och snacka lite skit;) I morgon ska jag få me Lina att ut och gå tänkte jag;) bra för oss att röra på sig lite, har ju blivit LAT som fen;)hahah...Sen kanske vi går och simmar i simhallen, det vore himla skönt faktist, men man har inte så mycke ork men man mår ju bättre efter;)
Så råka Lina nämna KEXCHOLKAD, japp d´å var det bara gå och köpa en då!! Blir sugen på allt så fort någon nämner nå gott haha...Så jag ska se håkans bar och hollywoodfruar sen;) Så jag älskar måndagar;) Maria i hollywoodfruar e fan bäst tycker jag , så jävla skön tjej hahaha;) Anna Anka kan ju DRA!!!!! vilken dåre!!
Ne men nu ska jag burra ner mig i soffan och njuta ;) så ha en bra kväll nu;) Hoppas på fint väder i morn;) Vi höörrsss<3

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0