HEjsvejs;)

Denna dag har varit LÅNG!! Fint väder och så, varit ut och gått lite , sen hade jag inget att göra så jag städa lite och sen baka nå bröd, MEN DET VART INGE GOTT haha:) Sen laga jag INGE GOD MAT eftersom jag aldrig typ nu förtiden vad jag e sugen på så!! Vet bara att jag är sugen på CHOKLAD nu haha;) Men det behöver inte min kropp! Lite illa mående har jag till och från så suget efter saker ändras hela tiden haha!! Ska bli himla mysigt att Mamma ska komma hit på tisdag, hon har ju aldrig varit här! SYND! bott här nu i över 3 år så det är verkligen på tiden;) Så då hoppas vi på att vi blivit MOSTER och Mamma MORMOR;) då får fasen lilla Milo ha kommit<3

Ne men man kanske ska ta sig en till promis då innan man somnar?! Tröttis jämt ju!!Vill va pigg och tokig ju haha;) men det kommer kanske efter bebisen kommit, Ska bli sååån bra när lillen kommit då man kan bli sig själv i gen;) då ska jag börja skriva om hur det är att va Mamma och hur jag GÖR för att få tillbaka 6paket och en nice BODY hahah;) ska bli det bästa i  mitt liv att få en liten son;) Det var på tiden men det tog ett tag att hitta rätt KILLE och rätt BALANS i livet för att kunna skaffa barn;) Men nu känns det mer en rätt att skaffa barn, är klar med allt strul och allt tokiga fetstande och den gamla Louise! Har hållt mig borta från det gammla jag i nu över 3 år så det är ABSOLUT inget jag saknar heller!! Nopp gjort är gjort men kommer aldrig tillbaka;) Har gjort allt så det finns ju inget jag är nyfiken på heller! och kanske vart jag en anna människa av det me;) Och jag kommer inte att DÖ nyfiken hahah;) Nej nu blir det ett liv som mamma och allt vad det innebär<3

Ha en toppen dag alla<3
 

                MENNNN åååå MIN Älskling <3<3<3<3<3<3 hahaha..
 
                  Japp vi passar verkligen BÄST I HOPP hahahah;)
             SAKNAR DIG;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0