de e sant

tillbaka i gen hahah.. Vart att jag åkte till stockholm i gen fort som fan föär jag skulle träffa min pappa som jag inte gjort på länge, sen kom älskling hem i dag sååå skönt;)

Gud så mysigt de va att träffa pappa. och han fick träffa sitt barn barn förförsta gången, sen slappat hos mammi. Nu har vi badat och lillen ligger och sover på soffan och vi har dragit på´oss one pice mys och ska äta snart;) hyrde film och mys kommer det bli i några dagar nu;)

För 4 dagar sen nu så börja jag mitt lilla chema om hur jag ska äta för att gå ner i vikt, jag kan ju allt i huvet med tanke på att jag gjort detta förr så vet jag vad jag kan äta och inte för att gå ner i vikt.. och bara på 4 dagar har jag nu tappat nästan 2 kilo el ett och halft iaf;) så när jag väl sätter i gång så kommer det gå snabbt. sen när jag kommer träna ska jag bara bli så jävla hård hahah;) så nu jäklar ska kilona rasa;) Visst nån dag kanske jag g¨år upp nått kilo i gen men sen går jag ner och hit och dit men nu har jag abslout ett MÅL... SKA HA GÅTT NER TILL 58 KILO OCH VA STEN HÅRD TILL MITT BRÖLLOP;) japp NI HÖRDE RÄTT;) det blir av i juni , juli, kommer skika inbjudan till mina vänner snart;) KÄNNS BARA TOPPEN MEN NU ÄR DET BETSTÄMT IAF OCH min syster ska vara brud tärna;)
Först skulle vi ha det utomlands men då blir det svårt för folk att komma så det blir i sverige i stället i SOMMAR<3
Så nu kan alla mina vänner damma fram fest kläderna för då jäklar ska vi ha kul den dagen jag gifter mig;)

Ne nu ska jag mysa hörs snart;) kram


Kommentarer
Postat av: N

stort grattis Lollo, va kul för dig :D

2010-11-15 @ 17:37:09
URL: http://nossttam.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack;)

2010-11-15 @ 18:19:54
URL: http://http://louisenotlikeyou.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÅÅÅÅ GRATTIS va kul :)

2010-11-15 @ 18:59:05
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: Anna

Gud va roligt.. Grattis. Det förtjänar ni... :)

2010-11-16 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0