Hallå!!!!

Nej ni min son ville inte sova i natt inte, han ville prata med sin mamma, sen vart han så trött så han vart bara gnällis;) Sen tillslut somna han, så man va ju lagom trött i dag! sen var jag och svärmor in till stan en snabbis, hon skulle på dollar och så. Sen hem och tvätta, sen nu slappa lite, sen ska vi bara ner till pizzan och käka , orkar inte laga nått i dag. Hon åker ju ner i morn så ..  Skulle ha åkt med men jag orkar fasen inte! Har åkt så mycke och varit borta så jag pallar inte nu i gen;)
Så moste städa och så ska jag bara slappa och mysa med patrik;) Hoppas på att få träffa syster ocj Milo och Lina och Helena kanske ?! och varför inte ALLA MAMMOR hahah;) <3 vore ju fan toppen kul;) Hohooo Mammor vad gör ni??!! vi saknar er iaf;)

Ne men sen blir det lungt för svärmor åker tidigt i morgon;) kram



GOOOO JUL;)

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej tjejen!

Kom å tänka på när vi var hemma hos Ida & Jimmy på Jimmys 30års fest, du höll i min Jack & sa att du ville också ha en liten bebis..

Tänk, nu har du din alldeles egen! Underbart va!? Tiden går så fort, tyckte inte det va länge sen du höll i Jack när han va sådär pluttig, å förra veckan blev han 1 & ett halvt. Galet!

Ta vara på tiden!

Kram till er alla 3*

2010-11-16 @ 13:06:27
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de känns ju nästan som om det var i går som vi var där hahah;)ja tiden går så himla fort så ja jag ska verkligen ta vara på tiden;) ja nu sitter man här med en liten själv och jack har hunnit blivit stor han;) kramar till er me;) men du ska ha en till liten snart va?? kram

2010-11-16 @ 22:45:02
Postat av: Diana

Ja visst, snart kommer en till!

Haha, herregud, hur ska man orka me, fast det är ju bra underbart!!

6 Mars är det beräknat! =)

Kram*

2010-11-17 @ 17:19:00
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0