irreterad

jaha då vart det tomt i gen då!! Fett tråkigt men nu är det inte lång tid kvar!

Vart jävligt irreterad nu , va fan va ut på tradera i går och jörgen ville jag skulle buda på en sak så min dumma fan gjorde de och nu inser jag att va fan jag vill inte ha det för har inte råd med nå onödigt just nu innan jul och allt så jag skicka ett mejl och fråga om dom kunde ta bort mitt bud!!! MEN NEJ DET KUNDE DOM inte!! Va fan de e vell bara ta bort de!! Nej så nu moste jag köpa skiten!!

Annrs har jag nyss ätit och nu är jag bara sugen på nå gott, onyttigt men vill inte ha nå onyttigt ju ! hmm svårt! vad ska jag ta då då?!

Min lilla fis ligger under baby gymet och bara e jävligt söt hahah;) han saknar sin pappa såå klart;)<3

I morgon moste jag in till stan för att ta mig till försäkringskassan och massa tråk!

jag längtar till julen ju;)

vi hörss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0