Slapp

I går gick vi upp vid halv tolv jag och Patrik, sköönt värre;) Han sov hela natten vakna vid nio fick mat och somna om till halv tolv;) LYX vill jag kalla de:) I dag gick vi upp vid halv tio sköönt de me;) Vi har bara slappat i 2 dagar nu , och städat och fixat , skönt att inte göra nått känner jag efeter att vi fan flängt och farit överallt innan ! i går var ju syster och tjejerna ute, synd man inte kunde följa me men vi får ta det när älskling kommer hem i stället;) var ju typ assss länge sen man var ut och dansa och umgicks med sina vänner ju;) Antar att dom hade kul som fan :)

Är det nån som vill köpa MINI MINI tomte dräkten???? som ni ser på bilden längre ner??? inte andvänd! helt ny! Jag har inte kropp för den nu hahahah;)

Jaha i morn ska jag montera en sängn ram, skönt att få upp sängen lite, vi har ju inte stort sovrum men det kommer bli snyggt;) så kommer jag i höjd med barn sängen vilket är toppen;)

HÖR AV ER SNART OM NI VILL KÖPA TOMTE KLÄDERNA OCH ÖVERASKA KILLEN DIN HAHAH;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0