trött

Go kvällens;) just nu sitter vi och kollar bartänder skolan;)

I dag har vi varit förbi jonny och sara och träffat dom och syster en snabbis och barn så klart, va länge sen jag såg dom nu ju:( men det var kul att träffas;) Dom har fått det super fint i sitt nya palats;) De e kul för dom:)

Sen har vi bara varit hemma och myst och inte gjort så mycke, jag e lite trött i dag tog nått glas vin i går och fy fan vilken huvevärk jag hade i morse, men några treo så ordnande det upp sig sen;) Jag och älsklingen hade lite mys! Sen fick jag en söt present av han! EN JÄTTE FIN BH OCH TROSER;) dom vara vita med lite spets och nå strass på;) så himla gullig;) jag vart super glad!och ett sött kort till! Ne så lite trött är jag;) men de e bara härligt!!

Ne men ha de gott kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0