Tillbaka ;)

Sorry har inte skrivit nått, varit borta hos mamma och fart och flängt ;) så inte kunnat! Men nu är jag tillbaka! ska fixa ett jävligt bra internet så kan jag skriva satan sen;)
Men nu är jag hemma i hudik med min svärmor som är hemma från turkiet, så himla mysigt att patrik får träffa sin farmor<3 Och hon har skämt bort honom som fan och mig och Jörgen;) Hon är för snäll;)Fick julklapparna i för tid!

De är en massa snö ute, mysigt ju;) Och snart kommer Jörgen hem på permis i gen så himla mysigt;)Och nu är det fan inte lång tid kvar till han kommer hem på boja, ojjj vad jag har längtat kan jag lova , snart i 9 månader ju;) ALDRIG mer att detta ska ske i gen, kan jag lova! Nu växer ju patrik så det knakar så det e toppen att han inte missar för mycke av han.
Vi har varit ner och hälsat på nu när jag va till stockholm 4 gånger han vi me;)



 Jag och patrik på resturang med mormor och mamma;)

Jag bara älskar min one pice, tack söt faster<3


Så himla skön att gosa ner i, jörgen och patrik har en lika dan fast svart;)
One pice familjen hahah;)

Patrik i sin söta badrok;)

GOS UNGE<3

Ja just de..... wehooooo snart snart  HOPPAS jag att min tredje ÖNSKNING faller in;)
Vi får vell se<3



Min älsklingar;) Tänk att man  kan älska någon så mycket som
jag gör med dom här 2...  det har varit en lång väg till att få ha det bra och bara få känna
att fy fan vad allt bara känns så rätt... träffa världens bästa jörgen vilket inte va lätt till en början, mycke upp och ner i förhållandet har det varit! sen hitta vi varandra och allt vart bra, sen fick vi barn, vilket var det bästa som kunde hända;) och har stått ut med att varit i från varandra så jävla länge och verkligen prövat vårt förhållande på alvar och det GICK... så då fixar vi fan allt efter detta med! Så känns det iaf! så jag hoppas att det förblir så;) Men man moste våga för att vinna ,annars vet man ju inte alls hur det hade kunnat blivit om man inte föröker och vågar!

Så nu kanske vi ska våga och se vad som sker även efter det! Men kan man skaffa barn vilket för mig är det största man kan göra så kan man göra allt ;) DET KÄNNS BARA SÅ RÄTT!!

Hörrnniii det e snart jul, har inte gillat jul fören nu när jag själv fick barn faktist, nu jäklar ska det firas jul med alla nära och kära ska bli toppen;) Ehh nu ska jag tvätta vi hörs snart i gen;)



kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0