karusell

Allt e ju fan bara skratt retande ju hahah, nu har vi fixat internet men NEeee då ne data JÄVELN ett jävla krångel i stället fy fan!! Jag fattar snart inte själv hur jag orkar, man sliter och drar barnvagn i fan 40 meter snöö , handla fixa dona betala, städa , tvätta OCH allt! Just nu känner jag bara jag lägger mig snart ner och skriker hahaah;) Ne då men i bland e jag bara så trött!! Och sen har jag varit på sjukhus i två nätter med  Patrik för han sluta äta och fick feber, och först trodde dom de var urinvägs infektion men det visa sig att han har ett virus pga förkylning och skit, hade vi inte komit in i tid så hade det kunat blivit illa tydligen så glad att vi åkte in i tid så dom fick bukt med det;)
Men när man ligger där så där på sjukan då tänker man ganska mycke, fy fan vill inte nått ska hända min lille nått alls, han e verkligen MITT ALLT;) Jag är så jävla noga och föriktig så nästan folk skrattar åt mig men ändå då så vart de så! men nu e vi hemma och han äter bättre och har ingen feber men är förkyld som bara den!<3
Bara hoppas de e inte blir nå mer nu!Om nått skulle hända han nått el att nån rörde han jag då vet jag inte ens vad jag gör! ser svart iaf!

Nu sitter jag och Lina och lina hjälper mig att föra över alla bilder på minne så vi kan omformatera data JÄVELN! Så fort jag har råd ska jag köpa en ny! men så länge får vi göra så här, så kanske micke skulle komma hit i helgen och hjälpa mig med det;) så hoppas skiten funkar då;)

Är bara less på sitvationen som bara är med allt just nu.......Oro, pengar,stress inte kunna göra nått , el bara få VARA!!!! ja allt hänger i hopp med allt......................... Ja jag vet allt blir bra...i bland har jag bara sånna här dagar, i bland hade jag velat känna mig lite mer uppskattad.. ja jag vet ni kanske tycker jag kräver mycke .. men neee de tycker fan inte jag!! vill inte ha nått , vill bara få känna!

ehhh vi hörs , i morn ska jag IAF träffa tjejorna<3 mys<3

Kommentarer
Postat av: Åsa

du e super duktig och stark Louise och jag vet att du säkert hör det från alla håll och kanter... men jag menar de!!! Jag beundrar hur de kan vara så stark! massa kramar!

2010-11-29 @ 13:08:14
Postat av: Anonym

tusen tack;)kram

2010-12-02 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0