Vi hitta!

patrik sov hela natten och vakna vi tio tiden;9 sköönnt!

Sen vart de in till stan och stämpal och upp till försäkringskassan! sen glodde vi förbi hos syster och pierr för att se hur dom hade fått de, kommer bli himla snyggt när det blir klart där! Men nu vill ju jag me flytta till större!!! och nära syster ju;) men det får bli att sattsa på hus nästa gång, de e ju fan asss billigt att köpa hus här om jag jämför med vad det kostar i stockholm ju;) så det får det bli sen sen sen!

Sen var jag och älskling och kolla på ringar och jag hitta den jag ville ha till bröllopet;) och han sin! Min var rött guld med massa mindre diamanter på och hans var i rött guld slät;) super fina ;)<3Så nu e det klart! Som dom flesta vet så älskar ju jag att sy , så helst skulle jag vilja sy min egna brudklänning, fan vad kul det skulle vara att få den som jag vill ha den och som ingen annan har, kommer i så fall ta tid men jävligt kul;) Den ska va upp till som en tubtopp" korsett" aktig med snörning bak och sen bara hänga rakt ner med lite släp;) så får se då om jag tar mig mod och gör det själv! hade varit grymt kul;)

Jag kommer va den som bestämmer hur allt ska gå till och ska vara den dagen för fa fan!!! Det ska vara perfekt med tanke på att jag kommer bara göra detta en gång i mitt liv och bröllop har man ju som tjej drömt om sen man var typ 10 år hahah;) så det ska vara sååå som jag vill ha de;) och inga fel får det va den dagen;) SATAN VAD VI SKA HA KUL;)

Här är ringarna;)


Fina va???

Och nu har vi ätit lite sen blir det bara lungt ,  patrik sover under sitt baby gym, efter att ha pratat och lekt;) sötnosen min<3

Hörs snart kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0