4 dagar för länge!!!

God dag;) Min dag himla sen men jag vakna 5 i morse och gick ut och la mig på soffan, som tur var så somna jag OM;) Vakna av att jag va helt kallsvettig, bara rinner om mig ju, tog en dusch för att känna mig lite FRECHHH! Ne man känner sig inte alls snygg el fin längre men de e bara stå ut den sista tiden!
Sen gick jag ner till Helena och träffa Lina , Helena och lille lille Wilde" Helenas lille bebeis" sååå söt<3
Syster fråga om jag vill åka me in till stan men faktist så vågar ja inte det nu för det känns fasen som att jag ska föda då!! Lite läskigt då! Ne så stan får vänta nu!

Ska snart hem och äta lite tänkte jag, i dag vill jag äta nån köttgryta, mmm vart lite sugen på det då, ska ta hjälp av älskling så ringer han när det är dags att laga! Fasen vad det är tråkigt att laga till sig själv!! Äta själv , laga själv, va själv!! jajaj snart kommer lillen och älskling så de e ju toppen;)

Fint väder i dag men jag har inte orkat gått nått en i dag men jag lär ju ta mig en promenad sen tänkte jag , OM JAG ORKAR! Är så lat just nu så de är läskigt! Men hoppas på att bli pigg så fort jag fött!

Vad ska man göra sen då, ja fasen ingen aning! tråkigare en tråkigast är allt nu och en jävla väntan bara!! Kan inte göra så mycke heller tyvär<3
 
Men vi synes soon

Kram

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-03 @ 10:12:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är killen din? =)

2010-09-06 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0