Det här är vad som händer ;)

Men det e ju helt underbart att va mamma ju;) Ja visst inte mycke sömn el tid till nått annat har jag men det e ju så jag vill ha det;) Nu har det gått en vecka sen jag födde mitt ALLT<3 och han Väger nu 35590 och är 50,5cm lång;) Så lillen har växt<3 och blivit lite större;)

För någon dag sen så åkte jag in på AKUTEN elva på kvällen för jag fick ingen ro alls i kroppen fören jag fick veta att lille Patrik mådde bra. För tidigare på dagen spydde han som en hel KARL och efter det så tappa han färgen och somna hårt så jag inte fick liv i han så jag vart LIV RÄDD:( ringde då till barnmorskorna och till slut vakna han men jag tyckte färgen inte va som den var innan så jag tog beslutet att jag skulle in och kolla så han mådde bra, barnmorskan trodde inte det va någon fara men jag ville ta det säkra före det osäkra.. Vilket jag ALLTID kommer att göra, kommer aldrig reskera nått;) Så dom gjorde lite tester och allt såg bra ut "puhhhh" så då kunde vi åka hem och sova skönt sen;)

I dag har jag haft ont i huvet tamme fan hela dagen mått riktigt dåligt men det kan ju bero på att jag inte sovit så mycke på en vecka. Men jag e så lycklig att mitt stora hjärta me är hemma i dag;) Så nu har jag båda mina älsklngar att mysa med;) Känns skönt att kunna få lite hjälp me med allt här hemma och lillen<3 Ja för det är fullt upp hela tiden och har ingen tid till nått typ när jag är själv! Så känns toppen när Jörgen kan komma hem och hjälpa mig;) Och få mysa med min älskling <3

Ja så jag har inte haft så mycke tid att skriva och så alls nu men men kanske blir bättre sen;)
Men tror ni jag vart glad att jag kunde få på mig jeans i dag eller??!! , kunde ha dom som gulliga Jenny hade köpt till mig;) JIPPI, inte för att man e så fitt och så men jag fick på mig dom iaf hahah;)Allt är en början;) Med allt nu och får se vad allt leder och blir, toppen kommer allt bli iaf;)

Ne nu ska jag mysa med PRINSEN och Älskling ha de gott vi hörs;)

Min lilla LIPSILL;) hahahah<3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

han Väger nu 35590 =)

hahaha antar att det är ett litet stav fel annars har han då dragit i väg rejält :) hahaha

2010-09-16 @ 15:38:46
Postat av: Anonym

hahaha ja det vart lite fel;)

2010-09-16 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0