Ingen bebis en:(

Ledsen att jag inte skrivit nått på några dagar har inte haft nåt internet nu har jag bara sånt som man fyller på , trisst moste skaffa bredband i stället så jag kan skriva mer;)

Ja i dag har det nu gått 8 dagar över tiden och jag håller inte på att bli KLOK snart, va fasen håller lillen på med? Bara en massa små värkar och ett jäkla illa mående och så less just nu, fy jag orkar inge mer!!! Men i morgon ska jag till Sjukhuset och göra en koll och då ska vi även prata om att sätta I GÅNG MIG!!! Jag kommer förklara för dom att jag pallar inge mer nu utan nu får dom göra allt för att han ska komma ut och för jag orkar varken psykist el fysiskt längre så är det bara!! Så har det inte hänt nått i natt så får jag förmodligen hjälp med de;)
Ja menar tänk er själva att ha nu mått illa i 10 månader har spy dagar där jag inte ens kan röra mig är förkyld på det helt orkes lös, skit trött svårt att sova, har sin kille borta , klara sig själv med allt som moste göras och må som en skit på de NE.. Jag håller på ge upp känns de som! Så jag vill nu bara få ut min lille bebis ¨så jag kan få må bra och få bli mamma som ska bli helt underbart<3 Gud så glad jag kommer va när den lille ligger på mitt bröst och allt har gått bra fy vaad jag kan få börja njuta av livet som mamma då;)

Trodde aldrig jag skulle gå över så här länge men men det gjorde jag,man tror att nu kommer de el nu kommer de men det händer inte så mycke mer sen!!! Så typiskt!

Mina dagar nu har bara varit att spy må illa , så jag inte ens har kunnat röra på mig, sovit uselt, ätit lite och drukigt en massa läsk. I dag var jag ut och gick en sväng sen fick jag ont, sen går det över, tagit ett bad och legat i soffan och hoppas! Tur man har en skön soffa hahah;)
Till middag i dag gjorde jag iaf lax med råris en go sallad och en grymt god sås "med gräddfil, lite majonäs, rödlök,salt, peppar, lite citron, och lite grillkrydda" den var musms till laxsen;)Ska bli så skönt när jag slipper laga mat till mig själv, när vi kan äta tillsammans och hjälpas åt med allt:)Tog en dricka med syster, Sarah och deras små på Pizzerian ;)
Sen har jag paratat med mamma min och hon vill ju me bara lillen ska komma ut nu och killen min är lika frustrerad han!  Och syster och killens syster och mamma längtar me satan just nu.. alla är ju nyfikna så klart ;)Vi vill ju bara se det lilla livet<3 Men ärligt talat så känns inget verkligt längre.. Känns som jag aldrig kommer att föda faktist! Hmm lustigt det där!

Jag blir glad när folk faktist bryr sig, frågar hur det är och bryr sig, vart himla glad när man ringer i dag och frågar hur det är me allt,Och när faktist min barndoms vän Hanna hörde av sig för nån dag sen och fråga hur det går och allt, vi har växt upp med varandra som små och har fått kontakt i gen vilket jag tycker är jätte kul;) Bra vänner växer inte på träd!! Blir lixsom förvånad över när vissa hör av sig och faktist bryr sig!
Dom flesta vet hur läget ligger till med allt för mig och vet var jag bor och allt så det hade bara varit att kommit över och tagit en fika el nått när jag inte orkar så mycke själv just nu men det känns ofta som att man vart borglömd denna tid ! Men nu är lillen snart ute och då far vi på äventyr och allt blir lättare iaf i mitt mående, sen kommer andra saker som att tvätt , städa osv me lillen men det gör inget för jag vill bara ha att göra nu;)

Jag vill hylla MIN MORMOR i dag!! Hon är abslolut den bästa Mormor man kan ha och fy vad ledsen jag kommer att bli den dagen hon går bort! Det får bara inte hända, hon har alltid funnis för mig och hon har alltid ställt upp på mig, I VÅTT OCH TORT! Alltid kunnat pratat med henne om allt hon ringer då och då och bryr sig och jag till henne och hon ser alltid till ens eget bästa före henne själv! Ville bara hylla henne för jag tycker hon är en otroligt Go människa;)


  Jag och min Mormor <3

Nu Håller jag bara tummar och tår att dom sätter i gång mig i morgon om det
inte händer nått i natt och det LÄR DET INTE GÖRA! Så håll tummarna ni me;)

Vi höres snart i gen;) kram


Kommentarer
Postat av: Frida Bladin

Jag trodde faktiskt att du hade fött ja nu:)

Men förstår att du blir frustrerad och less och alla dina känslor, de suger verkligen! Men hoppas att dom fixar de imorgon då:) Lycka till, jag ska tänka på dig imorgon:) Kram

2010-09-06 @ 21:13:15
Postat av: Anonym

ja man e bra less just nu, ja jag hoppas dom kan göra nått i morn;) tack gumman kram ;)

2010-09-06 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0