betämt och klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU ÄR DET BESTÄMT OCH KLART IAF FÖR VAD DET BLIR!!! SKÖNT EFTER MITT VELANDE HAHAH!!

BLIR DEN HÄR ROSEN OCH LÄNGS DEN NER MOT TROSKANTEN KOMMER DET STÅ JÖRGENS, SEN LÄNGS ENA SIDAN KOMMER DET ATT STÅ PATRIK;) SÅ DÄR JA NU E DET KLART , KOMMER ATT BÖRJA PÅ DEN DEN 28 MARS!! KÄNNS SJUKT BRA!! SEN FÅR MAN ÅKA NER SNART I GEN OCH FORTSÄTTA PÅ DEN OCH GÖRA DET JÖRGEN SKA GÖRA, HAN SKA SKRIVA LOUISE MED MOTIV!! SEN BLIR DET PÅ BAKSIDAN AV MITT BEN OVANFÖR KNÄ VECKET!! SKA JAG SRIVA EN SAK;)

WEHOOOOOOOOO vad TYCKER NI OM DENNA ??????????????

HÖRRNI jag och jörgen har gått ner 10cm var runt midjan fett grymt hahah<3 ne nu ska vi dra och träna vi hörs!!!

Kommentarer
Postat av: Frida Bladin

Skit snyggt :) Och det är fint då man skriver varandras namn :) Det har jag & Micke också gjort :) men är det inte här i stan du ska tatuera?

2011-02-10 @ 16:01:07
Postat av: Anonym

ja så jävla snyggt kommer det bli gumman wehooo käns skit kul och hel nöjd;) blir det där och manen , sen en text på bakbenet;) och senare på foten me!! nej inte här i stan vi gör det i uppsala;) kramar<3

2011-02-10 @ 16:35:14
URL: http://http://louisenotlikeyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

namnen ska det stå hahah;) louise

2011-02-10 @ 16:36:00
Postat av: Frida Bladin

Aa de kommer bli sjukt snyggt :) aa fan skulle vilja hitta någonbillig tatuerare jag med <3

2011-02-10 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0