DET ska börjas i TID!!!

Har kännt mig sjukt trött och bar jävligt nere ett tag, men så i dag efter att vi va ner på gymet så känndes det så jäkla bra efter, så nu känner jag mig pigg  och glad och nöjd liksom;) Allt känns bara jäkligt mycke bättre:)

I dag var vi och träna tillsammans och patrik var med han me , och det gick bra! Körde crosstraner och ökar med 2 min varge gång  jag är där så efter som ja inte träna i går så vart det ökat med 4 minuter i dag! va helt slut efter det hahah.. sen vart det axlar och mage.. toppen!

 
ja menar det ska ju börjas i tid om han ska bli lika stark som sin mamma;)

 
på vägen hem från gymet i dag!!! japp det ska tydligen börjas i tid

med allt här hahah;) så patrik fick köra<3


så nu blir det gymet för hela familjen hahah, perfekt!!

Sen vart det ägg mackor till lunch..

så snart blir det bad och laga värsta goooa middagen som älskling ska göra;)

bästa är att den är nyttig me ju;) men i kväll kanske det blir DET näst näst näst bästa jag vet!!

CHOKLAD!! för moste ju ha nå gott till bingolottot ju;) men gäller att jag inte sätter i halsen när jag vinner in storkovan och bilen hahah..

ha en sjukt bra kväll för det ska jag ha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0