detta får det bli nästa gång;)

Funderar på om man ska sätta i sånt här hår nästa gång man får råd i stället!! gillar dom här färgerna sen kan man sätta dit klips el limma fast det el hur man nu vill göra! sen är det ju bra mycke bättre hår en jag haft innan;)

 

dom färgerna fans ju även i nagelslingor som jag har nu men kanske bättre att pröva nå annat??!

ja vi får se! men dom färgerna vill jag ha nu till våren;) skit snyggt ju!!

JO FÖRESTEN OM NÅN BEHÖVER HJÄLP ATT SÄTTA I LÖSHÅR SÅ KAN JAG GÖRA DET!!

Har gjort det på vänner och familj , har verktyg till att sätta i nagelslingor! men kan även limma och sätta i klips! Jag brukar göra på mig själv ja!  så bor du i hudiksvall el i iggesund el så och behöver hjälp så säg till! Behöver du hjälp med att fixa hår så går det med att lösa, annars kan du ta med det om du har!


Kommentarer
Postat av: yohanna

Jag skulle fixa löshår igen :)

Hur mycket skulle du ta för att fixa det?? :)

kram

2011-02-14 @ 19:06:27
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0