glad all hjärtans dag<3

Ja grattis på alla hjärtans dag i dag då;)

Är trött har ju en liten patrik som vaknar ganska ofta nu förtiden av att han drömmer, så kan han helt plötsligt bara skrika rätt ut!! .Man kan tro att han är vaken då men nej han bara skriker i sömnen helt förtvivlad! sen vaknar han till och får mat sen somnar han om! Antar att det är alla intryck och sånt som gör att han drömmer som han gör;) så man vaknar ganska mycke nu på nätterna! Men nu är vi uppe och älskling är i skolan!

I går så var vi till söderhamn och jörgen träna lite golf , sen hem och käka och jag drog i mig en hel 200g choklad kaka!!! not god! men fett jäkla gott;) alltså den innehållert ju nästan 1000 kalorier, puhhhh så i dag blir det att förbränna kan jag lova!!! Sen spela vi bingolotto , nejjjjjjjjj vi vann inte ett skit som vanligt! jäkla bingolotto säger jag bara!!!!

 

 

så här kan det se ut när patrik ska pröva äta själv hahahah;)

ne men ha en mysig alla hjärtans dag alla<3 hej hej;)

Kommentarer
Postat av: cicci

Härlig tid det där :D

2011-02-14 @ 09:45:13
URL: http://qdela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0