godmorgon

Trött och kände mig bara himla less i morse, varit vaken ett antal gånger i natt, varit upp med lillen el ja han har vaknat ett par gånger!! så trött när det var dags att stiga upp;)

Men nu har jag hinkat kaffe och funderar på att dra och träna, tar med mig patrik så jag får det gjort! han sover ju ändå i vagnen så det e lungt! jag vill fan hitta ett jobb nu trött på att bara vara hemma... moste ut och röra mig och skaffa ett socialt liv med , och ta hand om patrik me så klart men att jobba med har fan varit hemma sjukt länge och fan inte gör ett skit! ska för verkla mina drömmar nu ! Ska kolla om mitt gammla jobb vill ha mig då och då kanske , vore ju toppen att komma och jobba lite iaf medans han e så liten!

ne nu ska vi klä på oss och dra och träna hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0