godmorgon

Börja med att patrik kissa ner hela mig, typiskt;)

Nu hinkar jag kaffe för att bli pigg, i dag börjar jag iaf med min träning ska bli ass skönt;)Nu jävlar ska jag få tillbaka min kropp!!! ska bli hård!! ska ta före och efter bilder;) så får vi se hur det ser ut om nån månad osv....kanske tar patrik och badar i badhuset me tänkte vi<3 mysigt ju!!!

Annars står det tvätta på chemat i dag, kul jul!!! men fy fan vad tvätt vi har!!


Det här var i går och man ser ju fortfarande bra sliten ut hahhaha;)

Men i dag är det bättre;)

Patrik har blivit en riktig liten bus unge hahah, med attetyd och bara busar hela tiden, så jäkla mysigt och gulligt<3 skulle kunna äta upp han;)

Ne men vi hörs sen hapåer;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0