jävla humör!

INTE PÅ BRA HUMÖR.................'

städa på morgonen skulle ner och träna men hadde en liten gnällis patrik så det gick inte så bra! ska ha fel vecka så det gör ju fan inte saken bättre!!!!!!!!! så aaaaa känner mig fett irreterda på allt!!!

Men jag vart fett glad NU för jörgen berätta att patrik ROPADE PÅ MAMMA I NATT men ååååååå vad glad jag vart då;)<3 lillen då det mitt hjärta smälter just nu när jag hör sånt <3 fatta han sa liksom MAMMA;) DET ÄR STORT FÖR MIG;)

Så nu kan jag ju inte va sur och bitter längre  hahahah;) ehhh ska ner och träna själv snart i gen så får jörgen ta patrik;) för nu e han hemma ;)

sötaste jäkla foten i världen;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0