kan det bli bättre???

första träningspasset avklarat då, känns ju toppen fast det gick lite segt, va ju fett trött och har ju inte tränat på ett år så blir ju lite segt men det kommer bli bra snart så när man kommer in i det ;)nu jäklar!!!!

Ja annars har jag gjort några negerbollar som jag tänkte smälla i mig snart mummmsi, ja jag vet dubbel moral kanske men jävligt gott!!! var såå sugen så va fasen då;) hahh...

annars har jag haft mys stund med patrik och nu busar han med sin pappi<3Fy fan vad han e sån goo unge<3 Bästa som finns är när han ser så fulle fan i blicken och busar4 och när han somnar på en el lägger sig på en och myser;) FINNS DET NÅ BÄTTRE EL???? NEJ!!!

                      

                      

                      

vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0