lite tjafs rensar luften i bland...

Vilket kan vara bra me så klart om det inte går för långt!!!

Med mitt dåliga självförtoende så kan man i bland haka upp sig på skit saker! Kanske inte menigen men kan lätt bli så! Då handlar det om att man ska förstå varandra och respektera varandra på ett bra sett! respekt och kärlek går hand i hand!! tycker jag! Ja mitt självförtoende är ju inte det bästa efter att jag födde barn men håller på att bygga upp det i gen! så kan bli lite knepigt i bland och kan bli lätt små bråk av inget men det löste sig! bara man förstårt varnadra så löser sig det mesta !!

Känndes bra efter och nästan som att man vart ny kär i gen hahah, konstig man är då , men i bland kanske luften behövs rensas med och man behöver säga sånt man tänkt på osv.....Ja så är man slut och trött hela tiden och självförtoendet är inte i topp och faktist så efter man fått barn så tär det med på ett förhållande! ingen tid för varandra , man e trött och all fokus ligger på lillen så allt detta spelar in ju i ett förhållande så det är inte så konstigt!!! gäller att man bara kan prata om saker och ting! nu är det iaf bra!!!<3

AAAAaaahhh kom på nå annat i natt vad jag vill tatuera hahhaha ja en text längs ena sidan från bröst och neråt  jaj ja vi får se , hahha mycket man vill men inte kan men jag ska börja nån stans och det som jag moste börja göra är iaf att ta bort en sak som jag har tatuerat och sen skriva patrik och jörgen iaf sen får jag börja bygga på nått stort!! första gången vi ska dit så har vi bara 4 timmar att dela på så hinner inte så mycke då inte!!



lillfisen hadde hög feber i går när vi gick och la oss men kände på han nu så det verkar vara borta nu, skönt!!;)
I dag blir det träning... Finns inte så mycke annat att göra , gå runt i centrum känns ju inte så latjoo direkt, ta en fika el nått i bland är ju mys men att bara åka in och bara gå runt när man ändå inte har nå pengar näää det känns inge kul iaf! snart är det helg så då kanske man kan göra nått annat , vi får se vad som sker;) ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0